•  
  •  
  •  
  •  


Új téma


Tudásbázis: Pázsit, gyep
  • Gyep,Pázsit

    Terrasan fűtáp U nevű gyeptrágyát használtam az udvari gyepre. az a probléma lett ezután,hogy ahová ezt szétszórtam ,ott sokkal világosabb lett a fű színe és ott nem nől úgy a fű,tehát foltosnak látszik a terület. Kérdezném, hogy helyre jön-e a gyeptrágyával leszórt terület? Köszönettel Szabolcs.


    Téma létrehozva: 2017-05-03 19:39:35 Kérdezte: Szabi
  • A probléma, hogy igy nehéz megmondani mi lehet a baj. Szerintem túl sokat szórt a tápanyagból ilyen esetben a fü növekedése lassabb lesz, majd kiég foltokban.


    Létrehozva: 2017-05-09 05:44:20 Válaszolt a szakértő

Hírlevél


Időjárás előrejelzés

szerda2014.11.19

.szerda.



csütörtök2014.11.20

.csütörtök.

10°

péntek2014.11.21

.péntek.



szombat2014.11.22

.szombat.



vasárnap2014.11.23

.vasárnap.



További előrejelzés

Kertészkedés.hu - Copyright ©2010 - Minden jog fenntartva!
Megrendelés véglegesítése
0   termék 0 Ft